Víte, co nám způsobuje reklama v průběhu filmu?

Na televizi se dívám velmi málo. Pustím si pouze film, který mě opravdu zajímá. Před začátkem filmu si uvařím čaj nebo si vezmu sklenici s vodou, honí-li mě mlsná, dám na talířek oříšky a semínka či něco podobného k zakousnutí během filmu.

Prostě se na sledování filmu připravím a těším se na 90 minutový zážitek, což je přesně doba, po kterou je náš mozek schopen se plně koncentrovat.

Sleduji film s názvem “Zelňačka” s Luisem de Fune, který mě pomalinku začne vtahovat do děje, líbí se mi, bavím se a najednou PRÁSK… a… vybafne na mě úplně nesouvisející obrázek a slova „bolí vás klouby, kupte si…, případně včera mi nabízeli tablety na větší prsa. Děkuji, nepotřebuji ani jedno, ani druhé. Každopádně jsem měla chuť po televizi něčím hodit! Začínám být na reklamy alergická.

Místo 1,5 hodiny strávené u televize se dívám 2,5 hodiny a přiznávám, že leckdy se na film ani nedodívám, protože během reklamy si umyji zuby a jdu spát. Prostě o film, byť se mi zdál zajímavý a líbil se mi, ztratím zájem.

Napadlo vás vůbec, jak moc taková reklama narušuje naši pozornost a soustředění? Hodně lidí, kteří ke mně chodí, si stěžuje na to, že se neumí pořádně soustředit a že neví co s tím.

Nedivte se proto, pokud jste také roztěkaní a tím pádem vám vše trvá dlouho, nezvládáte dokončovat a máte chaos kolem sebe. Stejně jako film s reklamou.

Hana Mikešová

Hana Mikešová
"Jednoduše hezké vztahy s dětmi"
Komentáře

Přidat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Vaše osobní údaje budou použity pouze pro účely zpracování tohoto komentáře.